jappaman
Rozdíly
Zde můžete vidět rozdíly mezi vybranou verzí a aktuální verzí dané stránky.
Následující verze | Předchozí verzeNásledující verzeObě strany příští revize | ||
jappaman [2018/01/22 11:08] – vytvořeno Norbert Řymbaba | jappaman [2018/01/23 13:02] – Norbert Řymbaba | ||
---|---|---|---|
Řádek 4: | Řádek 4: | ||
[[http:// | [[http:// | ||
+ | |||
+ | ===== Pravidla hry ===== | ||
+ | Jezte a nebuďte snězeni. Ovládáte hráče, jehož cílem je sbírat body a nasbírat jich co nejvíce. | ||
+ | |||
+ | * Jezte sušenky a za každou dostanete jeden bod. | ||
+ | * Chcete víc bodů? Jezte bubáky, ti jsou za 10 bodů. Nejdřív ale musíte sníst červenou pilulku, po které bubáci zrudnou. Jedině tak je můžete sníst. | ||
+ | * Chcete ještě více bodů? Jezte hovínka. Za každé hovínko získáte rovných 100 bodů! A to se vyplatí! Ale pozor, něco za něco. Hovínko vás zpomalí, a stáváte se tak snadnou kořistí pro bubáky. | ||
+ | * Stále nestačí a chcete ještě víc bodů? Jezte jiné hráče! Snězte zelenou pilulku, dá vám dočasnou superschopnost sníst soupeře a tím mu krást až 500 bodů! | ||
+ | |||
+ | Na hracím poli je vždy celkem 6 pilulek a 3 hovínka. Pokud nějakou pilulku nebo hovínko sníte, bubáci vám je zpátky vykakají. Zelená pilulka může být jen jedna a objevuje se zřídka. | ||
===== Technické pozadí ===== | ===== Technické pozadí ===== | ||
Jappaman je napsaný kompletně v Javascriptu. Serverová část běží na node.js, klientská pak ve webovém prohlížeči. | Jappaman je napsaný kompletně v Javascriptu. Serverová část běží na node.js, klientská pak ve webovém prohlížeči. | ||
+ | |||
+ | Klient se serverem komunikuje v reálném čase přes WebSocket. Celá hra běží na serveru, klientovi se posílají pouze informace o poloze hráčů a bubáků a jejich statistiky (jména, body, životy, ...). Pro omezení trafficu se neposílá každý update polohy, ale pouze jejich změny. Zbylé polohy se doanimují přímo na klientovi. Zde se grafika vykresluje na canvas. |
jappaman.txt · Poslední úprava: 2018/02/14 10:08 autor: Norbert Řymbaba