Uživatelské nástroje

Nástroje pro tento web


kfc:2:fakeovani

Rozdíly

Zde můžete vidět rozdíly mezi vybranou verzí a aktuální verzí dané stránky.

Odkaz na výstup diff

Obě strany předchozí revizePředchozí verze
Následující verze
Předchozí verze
kfc:2:fakeovani [2017/10/10 21:56] Norbert Řymbabakfc:2:fakeovani [2017/10/12 20:47] (aktuální) – [Místa setkání] Norbert Řymbaba
Řádek 1: Řádek 1:
 ====== Fakeování ====== ====== Fakeování ======
  
-Pro laiky a lidé používající common sense, je fakeování [čti fejkovacíproces, kdy se hodnota badge sníží na jedna rovná. Pro pochopení si představte následující situaci. Jste po snídani, získali jste 4 nové badge, jejiž celkové skore by bylo 89, ale na tyto badge byla uvaleno tzv. fakeování tzn. že celkové skore je 4 (=1+1+1+1).+Pro laiky a lidé používající common sense, je fakeování [čti fejkováníprocesem, kdy se hodnota [B] sníží na jednotku. Pro pochopení si představte následující situaci. Jste po snídani, získali jste 4 nové badge, jejiž celkové skore by bylo 89, ale na tyto badge bylo uvaleno tzv. //fakeování// tzn. že celkové skore je 4 (=1+1+1+1).
  
 ==== Místa setkání ==== ==== Místa setkání ====
 S fakaováním se setkáte ve dvou případech S fakaováním se setkáte ve dvou případech
  
-  * na deváte snídani, kdy budou všechny badge zfakeované +  * na deváté snídani, kdy budou všechny získatelné badge automaticky zfakeované 
-  * pokud budete kdykoliv během klání zasaženi fakeovacím paprskem+  * pokud budete kdykoliv během klání zasaženi fakeovacím paprskem [FP] 
 + 
 +=== Fakeovací paprsek === 
 +Je situace, kdy během rituálu HU je vylosován jeden hráč v rubrice "Kdo bude zasažen fakeovacím paprskem?". Badge toho hráče získané během snídaně jsou automaticky zfakeované. Losování probíhá na 3., 4., 5. a 6. a poslední 10. snídani. 
 + 
 +==== Zfakeování ==== 
 +~ proces kdy [B] získá [BF] s hodnotou "Faked" a [B] se tak stává [FB].
  
 ==== Způsoby bránění ==== ==== Způsoby bránění ====
-Proti fakeování se dá bránit tzv. materializací. Pahýl o materializaci naleznete zde.+Proti fakeování se dá bránit tzv. materializací. Pahýl o materializaci naleznete [[kfc:2:materializovani|zde]]. 
  
 ---- ----
-V následujícím odstavci bude diskutována přesná definice fakování... 
  
-==== Definice fakeovacího pravidla ==== +{{ :kfc:2:minded.jpg?nolink&80|}} 
-  * Každý badge může nabývat simultálně více badge's flag [bedž fleků], jedním z nich je právě 'Faked' (s hodnotu nula 0x0001).  +== Zajímavost pro fajnšmekry == 
-  * Každý badge flag má skorovou hodnotu + 
-  * Každý badge má svoji default hodnotu. Pokud badge má badge flag, tak hodnota tohoto badge odpovídá hodnotě badge flagu. Pokud má badge 2 a více badge flagů, tak se vyhodnocení skore toho badge určuje pravidlem vyhodnocování badge flagů - a to pravidlem, badge-flag enum s nižší hodnotu má vždy vyšší prioritu. Protože Faked badge flag má hodnotu nejnižší, přebijí automaticky ostatní badge flagy. Důsledkem je, že pokud k jakémukoliv badge přidáte badge-flag, bude skore badge rovna badg-flaguHodnota badge-flagů typu "Faked" je vždy rovna "=1".+  * Každý [B] může nabývat simultálně více [BF], ale jeden z nich má určitě hodnotu //faked// (~ numericky 0x0001).  
 +  * Obecně -- každý badge má svoji default hodnotu. Pokud [B] má [BF], tak hodnota tohoto [B] odpovídá hodnotě [BF]. Pokud má [B] zavešeno 2 a více [BF], tak se skóre tohoto [EB] určuje způsobem vyhodnocování [[kfc:2:bf|[BFE]]] - a to pravidlem, že [BF] s nižší hodnotu má vždy vyšší prioritu. Protože [BF] hodnoty //faked// má hodnotu nejnižší, přebijí automaticky ostatní BF (pokud vůbec jsou)[BF] hodnoty //faked// je vždy rovna "=1". 
 + 
  
  
  
kfc/2/fakeovani.1507661761.txt.gz · Poslední úprava: 2017/10/10 21:56 autor: Norbert Řymbaba