Uživatelské nástroje

Nástroje pro tento web


kfc:2:harraurru

Rozdíly

Zde můžete vidět rozdíly mezi vybranou verzí a aktuální verzí dané stránky.

Odkaz na výstup diff

Obě strany předchozí revizePředchozí verze
Následující verze
Předchozí verze
kfc:2:harraurru [2017/10/12 12:56] Norbert Řymbabakfc:2:harraurru [2017/12/01 09:28] (aktuální) Norbert Řymbaba
Řádek 3: Řádek 3:
 Je komplexní rituál, při kterém dochází k doladení dosaženého skore za den [DS]. Rituál má formu skype meetingu a obsahuje vždy moderovanou 5-15 minutovou show. Během které probíhá: Je komplexní rituál, při kterém dochází k doladení dosaženého skore za den [DS]. Rituál má formu skype meetingu a obsahuje vždy moderovanou 5-15 minutovou show. Během které probíhá:
  
-  - losování jednoho kdo se účastní KFS - Anointed Badge +  - losování jednoho kdo se účastní KFS - Anointed Badge či alternativa 
-  - losování jednoho kdo se neučastní KFS - Top Secret +  - losování jednoho kdo se neučastní KFS - Top Secret či alternativa 
-  - losování zloděje a chudáka okradeného - Thief Badge vs. Stolen My Badge +  - losování zloděje a chudáka okradeného - Thief Badge vs. Robbery Badge 
-  - losování koho zasáhne fejkovací paprsek (3., 4., 5., 6. 10. snídaně) - Faked Beam Badge +  - losování koho zasáhne fejkovací paprsek (3., 5., 6., 7., 8. a 10. snídaně) - Faked Beam Badge
-  - kvízování+
   - losování kdo půjde do kombatu, dva do kombatu, jeden pro ManInTheMiddle (6., 7., 8., 9. a 10. snídaně)   - losování kdo půjde do kombatu, dva do kombatu, jeden pro ManInTheMiddle (6., 7., 8., 9. a 10. snídaně)
 +  - kvízování
  
 První dvě nejsou novinkou, prostě ten kdo přijde na KFS bude losován a dostane Anointed badge. Ten kdo nepřijde a bude zaregistrován a bude vylosován, dostane Top Secret Badge. První dvě nejsou novinkou, prostě ten kdo přijde na KFS bude losován a dostane Anointed badge. Ten kdo nepřijde a bude zaregistrován a bude vylosován, dostane Top Secret Badge.
Řádek 15: Řádek 15:
  
 ==== Krádež ==== ==== Krádež ====
-Při krádeži se losuje hráč, který následně krade. Vybere si hráče, kterému chce něco ukrást. JP to musí approvnout. Dále násleuuje výběh B, který H chce. JP musí opětovně approvnout. V případě kdy JP řekne ne, musí H měnit volbu a neopakovat jiH může +Při krádeži se losuje hráč, který následně krade. Vybere si hráče, kterému chce něco ukrást. JG to musí approvnout. Dále násleuuje výběh B, který H chce. JG musí opětovně approvnout. V případě kdy JG řekne ne, musí H změnit volbu.
  
 ==== Fejkovací paprsek ==== ==== Fejkovací paprsek ====
-Součástí ritálu je losování -- jeden H bude zasažen fejkovacím paprskem. Hráči, kterému se poštěstí, se všechny EB zfakeují a bude muset [[kfc:2:materializovani|materializovat]]. Toto losování probíhá na 3., 4., 5., 6. a 10. snídani. Hráč obdrží Faked Beam Badge. +Součástí ritálu je losování -- jeden [Hbude zasažen fejkovacím paprskem. Hráči, kterému se poštěstí, se všechny EB zfakeují a bude muset [[kfc:2:materializovani|materializovat]]. Toto losování probíhá na 3., 4., 5., 6. a 10. snídani. Hráč obdrží Faked Beam Badge.
- +
-==== Kvízování ==== +
-FIXME+
  
 ==== Kombat utkání ==== ==== Kombat utkání ====
-Poslední součástí je kombat utkání, kde se losují 3 lidé. Dva kteří jsou do kombatu proti sobě (účastníci kombatu) a jeden kdo se stane ManInTheMiddle. Kombat utkání probíhají až od 6. snídaně včetně.+Poslední součástí je kombat utkání, kde se losují vždy 3 lidé. Dva kteří jsou do kombatu proti sobě (účastníci kombatu) a jeden kdo se stane ManInTheMiddle. Kombat utkání probíhají až od 6. snídaně včetně.
  
 === Účastníci === === Účastníci ===
-Se setkají proti sobě v rámci automatizovaného vyhodnococvacího frameworku. Využívá stejný herní engine z minulé sezony, akorát možnosti a,b,c,d jsou losovány generátorem. Průběh generování kombat charakteru je tentokrát ovlivněn velikostí HS. Čím větší HStím větší Healtch Ppoints, Attack Points a Defense Points.+Se setkají proti sobě v rámci automatizovaného vyhodnocovacího frameworku. Využívá stejný herní engine z minulé sezóny, akorát možnosti a), b), c) nebo djsou losovány [[kfc:2:jappagenerator|generátorem]]. Průběh generování kombat charakteru je tentokrát ovlivněn velikostí HS. Čím větší [HS] => tím větší //Health Points////Attack Points// //Defense Points//.
  
 === Man in the middle === === Man in the middle ===
-Osoba poctěná touto funkcí sází na člověka, která vyhraje. Pokud uhodne dostane kladnou hodnotu badgepokuddostane záporovnou.+Osoba poctěná touto funkcí sází na člověka, která vyhraje. 
 +  * pokud uhodne => dostane kladnou hodnotu badge.  
 +  * pokud se netrefí => dostane badge se záporným skore.
  
-----+=== Poslední snídaně === 
 +Na poslední snídani se losují 4x participanti (A, B, C, D) do kombatu a 1x //ManInTheMiddle//. Kombat proběhne celkem čtyřikrát. Nejprve //A// s //B//, pak //C// s //D//. Vítězi obou kombatu jdou do finále, a součástí je samozřejmě i kombat o třetí místo. //ManInTheMiddle// rozhoduje pouze ve finálovém kombatu.
  
-==== Speciality ====+==== Kvízování ==== 
 +Kvízování probíhá od 3. snídaně včetně a funguje tak, že do vašeho mailu přijde test -- sada multiple-choice otázek. Ten je třeba vyplnit do následující snídaně, pokud chcete vaše [DS] povýšit. Účast na testu není povinná, ale za zúčastnění získáváte plusový //Examined Badge//. Pokud testem dále projdete resp. neprojdete, máte //Examined Passed Badge// resp. //Examined Failed Badge//. Hádáte správně, buď to bude velmi příjemné a nebo to bude bolet jako čert.
  
-Při osmé snídani probíhá tzv. umlácení pálkou Lucille. Kdy hráč vlastnící pálku (pálkař) si vybírá koho umlátí k smrti. Člověka kterého zvolí, musí approavnout [[kfc:2:jappagenerator|JG]] v poměru 60/40 pro NE/ANO. Pokud generátor vylosuje NE, pálkař musí zvolit další osobu v pořadí a nesmí se seznam opakovat. Pokud zvolí ANO pro danou osobu, daná osoba získá badge typu Death, jehož skore je -800.+==== Vraždění ====
  
 +Při osmé snídani probíhá tzv. umlácení pálkou //Lucille//. Kdy hráč vlastnící pálku (pálkař) si vybírá koho umlátí k smrti. Člověka kterého zvolí, musí approvnout [[kfc:2:jappagenerator|[JG]]] v poměru 60%/40% pro NE/ANO. Pokud generátor vylosuje NE, může opakovat volbu dané osoby ještě jednou (tedy maximálně dvakrát). Pak musí pálkař zvolit další osobu a nesmí se seznam opakovat. Pokud zvolí ANO pro danou osobu, vybraná osoba získá badge typu //Death//, jehož skore je -800. Osoba, která umře, **musí mít** //Killing Badge// z osmé snídaně.
  
  
  
kfc/2/harraurru.1507802161.txt.gz · Poslední úprava: 2017/10/12 12:56 autor: Norbert Řymbaba