Uživatelské nástroje

Nástroje pro tento web


kfc:2:harraurru

Rozdíly

Zde můžete vidět rozdíly mezi vybranou verzí a aktuální verzí dané stránky.

Odkaz na výstup diff

Obě strany předchozí revizePředchozí verze
Následující verze
Předchozí verze
kfc:2:harraurru [2017/10/12 14:07] Norbert Řymbabakfc:2:harraurru [2017/12/01 09:28] (aktuální) Norbert Řymbaba
Řádek 6: Řádek 6:
   - losování jednoho kdo se neučastní KFS - Top Secret či alternativa   - losování jednoho kdo se neučastní KFS - Top Secret či alternativa
   - losování zloděje a chudáka okradeného - Thief Badge vs. Robbery Badge   - losování zloděje a chudáka okradeného - Thief Badge vs. Robbery Badge
-  - losování koho zasáhne fejkovací paprsek (3., 4., 5., 6. 10. snídaně) - Faked Beam Badge+  - losování koho zasáhne fejkovací paprsek (3., 5., 6., 7., 8. a 10. snídaně) - Faked Beam Badge
   - losování kdo půjde do kombatu, dva do kombatu, jeden pro ManInTheMiddle (6., 7., 8., 9. a 10. snídaně)   - losování kdo půjde do kombatu, dva do kombatu, jeden pro ManInTheMiddle (6., 7., 8., 9. a 10. snídaně)
   - kvízování   - kvízování
Řádek 15: Řádek 15:
  
 ==== Krádež ==== ==== Krádež ====
-Při krádeži se losuje hráč, který následně krade. Vybere si hráče, kterému chce něco ukrást. JP to musí approvnout. Dále násleuuje výběh B, který H chce. JP musí opětovně approvnout. V případě kdy JP řekne ne, musí H měnit volbu a neopakovat jiH může +Při krádeži se losuje hráč, který následně krade. Vybere si hráče, kterému chce něco ukrást. JG to musí approvnout. Dále násleuuje výběh B, který H chce. JG musí opětovně approvnout. V případě kdy JG řekne ne, musí H změnit volbu.
  
 ==== Fejkovací paprsek ==== ==== Fejkovací paprsek ====
Řádek 24: Řádek 24:
  
 === Účastníci === === Účastníci ===
-Se setkají proti sobě v rámci automatizovaného vyhodnococvacího frameworku. Využívá stejný herní engine z minulé sezony, akorát možnosti a,b,c,d jsou losovány generátorem. Průběh generování kombat charakteru je tentokrát ovlivněn velikostí HS. Čím větší HStím větší Healtch Ppoints, Attack Points a Defense Points.+Se setkají proti sobě v rámci automatizovaného vyhodnocovacího frameworku. Využívá stejný herní engine z minulé sezóny, akorát možnosti a), b), c) nebo djsou losovány [[kfc:2:jappagenerator|generátorem]]. Průběh generování kombat charakteru je tentokrát ovlivněn velikostí HS. Čím větší [HS] => tím větší //Health Points////Attack Points// //Defense Points//.
  
 === Man in the middle === === Man in the middle ===
-Osoba poctěná touto funkcí sází na člověka, která vyhraje. Pokud uhodne dostane kladnou hodnotu badgepokuddostane záporovnou.+Osoba poctěná touto funkcí sází na člověka, která vyhraje. 
 +  * pokud uhodne => dostane kladnou hodnotu badge.  
 +  * pokud se netrefí => dostane badge se záporným skore.
  
 === Poslední snídaně === === Poslední snídaně ===
-Na poslední snídani se losují participanti (A, B, C, D) do kombatu a 1 man in the middle. Kombat proběhne celem čtyřikrát. Nejprve A s B, pak C s D. Vítězi obou kombatu jsou do finále, a součástí je samozřejmě kombat o třetí místo. Man in the middle rozhoduje pouze ve finálovém kombatu.+Na poslední snídani se losují 4x participanti (A, B, C, D) do kombatu a 1x //ManInTheMiddle//. Kombat proběhne celkem čtyřikrát. Nejprve //A// //B//, pak //C// //D//. Vítězi obou kombatu jdou do finále, a součástí je samozřejmě kombat o třetí místo. //ManInTheMiddle// rozhoduje pouze ve finálovém kombatu.
  
 ==== Kvízování ==== ==== Kvízování ====
-Kvízování probíhá od 3. snídaně včetně a funguje tak, že do vašeho mailu přijde test -- sada multiple-choice otázek. Ten je třeba vyplnit do následující snídaně, pokud chcete vaše DS povýšit. Účast na testu není povinná, za zúčastnění získáváte Examined Badge. Pokud testem dále projdete resp. neprojdete, máte Examined Passed Badge resp. Examined Failed Badge.+Kvízování probíhá od 3. snídaně včetně a funguje tak, že do vašeho mailu přijde test -- sada multiple-choice otázek. Ten je třeba vyplnit do následující snídaně, pokud chcete vaše [DSpovýšit. Účast na testu není povinná, ale za zúčastnění získáváte plusový //Examined Badge//. Pokud testem dále projdete resp. neprojdete, máte //Examined Passed Badge// resp. //Examined Failed Badge//. Hádáte správně, buď to bude velmi příjemné a nebo to bude bolet jako čert.
  
 ==== Vraždění ==== ==== Vraždění ====
  
-Při osmé snídani probíhá tzv. umlácení pálkou //Lucille//. Kdy hráč vlastnící pálku (pálkař) si vybírá koho umlátí k smrti. Člověka kterého zvolí, musí approvnout [[kfc:2:jappagenerator|JG]] v poměru 60%/40% pro NE/ANO. Pokud generátor vylosuje NE, pálkař musí zvolit další osobu v pořadí a nesmí se seznam opakovat. Pokud zvolí ANO pro danou osobu, daná osoba získá badge typu Death, jehož skore je -800. +Při osmé snídani probíhá tzv. umlácení pálkou //Lucille//. Kdy hráč vlastnící pálku (pálkař) si vybírá koho umlátí k smrti. Člověka kterého zvolí, musí approvnout [[kfc:2:jappagenerator|[JG]]] v poměru 60%/40% pro NE/ANO. Pokud generátor vylosuje NE, může opakovat volbu dané osoby ještě jednou (tedy maximálně dvakrát). Pak musí pálkař zvolit další osobu a nesmí se seznam opakovat. Pokud zvolí ANO pro danou osobu, vybraná osoba získá badge typu //Death//, jehož skore je -800. Osoba, která umře, **musí mít** //Killing Badge// z osmé snídaně.
  
  
  
kfc/2/harraurru.1507806422.txt.gz · Poslední úprava: 2017/10/12 14:07 autor: Norbert Řymbaba