====== Fakeování ====== Pro laiky a lidé používající common sense, je fakeování [čti fejkování] procesem, kdy se hodnota [B] sníží na jednotku. Pro pochopení si představte následující situaci. Jste po snídani, získali jste 4 nové badge, jejiž celkové skore by bylo 89, ale na tyto badge bylo uvaleno tzv. //fakeování// tzn. že celkové skore je 4 (=1+1+1+1). ==== Místa setkání ==== S fakaováním se setkáte ve dvou případech * na deváté snídani, kdy budou všechny získatelné badge automaticky zfakeované * pokud budete kdykoliv během klání zasaženi fakeovacím paprskem [FP] === Fakeovací paprsek === Je situace, kdy během rituálu HU je vylosován jeden hráč v rubrice "Kdo bude zasažen fakeovacím paprskem?". Badge toho hráče získané během snídaně jsou automaticky zfakeované. Losování probíhá na 3., 4., 5. a 6. a poslední 10. snídani. ==== Zfakeování ==== ~ proces kdy [B] získá [BF] s hodnotou "Faked" a [B] se tak stává [FB]. ==== Způsoby bránění ==== Proti fakeování se dá bránit tzv. materializací. Pahýl o materializaci naleznete [[kfc:2:materializovani|zde]]. ---- {{ :kfc:2:minded.jpg?nolink&80|}} == Zajímavost pro fajnšmekry == * Každý [B] může nabývat simultálně více [BF], ale jeden z nich má určitě hodnotu //faked// (~ numericky 0x0001). * Obecně -- každý badge má svoji default hodnotu. Pokud [B] má [BF], tak hodnota tohoto [B] odpovídá hodnotě [BF]. Pokud má [B] zavešeno 2 a více [BF], tak se skóre tohoto [EB] určuje způsobem vyhodnocování [[kfc:2:bf|[BFE]]] - a to pravidlem, že [BF] s nižší hodnotu má vždy vyšší prioritu. Protože [BF] hodnoty //faked// má hodnotu nejnižší, přebijí automaticky ostatní BF (pokud vůbec jsou). [BF] hodnoty //faked// je vždy rovna "=1".