====== Rituál Harra'urru ====== Je komplexní rituál, při kterém dochází k doladení dosaženého skore za den [DS]. Rituál má formu skype meetingu a obsahuje vždy moderovanou 5-15 minutovou show. Během které probíhá: - losování jednoho kdo se účastní KFS - Anointed Badge či alternativa - losování jednoho kdo se neučastní KFS - Top Secret či alternativa - losování zloděje a chudáka okradeného - Thief Badge vs. Robbery Badge - losování koho zasáhne fejkovací paprsek (3., 5., 6., 7., 8. a 10. snídaně) - Faked Beam Badge - losování kdo půjde do kombatu, dva do kombatu, jeden pro ManInTheMiddle (6., 7., 8., 9. a 10. snídaně) - kvízování První dvě nejsou novinkou, prostě ten kdo přijde na KFS bude losován a dostane Anointed badge. Ten kdo nepřijde a bude zaregistrován a bude vylosován, dostane Top Secret Badge. Pak následuje losování člověka, který bude krást. ==== Krádež ==== Při krádeži se losuje hráč, který následně krade. Vybere si hráče, kterému chce něco ukrást. JG to musí approvnout. Dále násleuuje výběh B, který H chce. JG musí opětovně approvnout. V případě kdy JG řekne ne, musí H změnit volbu. ==== Fejkovací paprsek ==== Součástí ritálu je losování -- jeden [H] bude zasažen fejkovacím paprskem. Hráči, kterému se poštěstí, se všechny EB zfakeují a bude muset [[kfc:2:materializovani|materializovat]]. Toto losování probíhá na 3., 4., 5., 6. a 10. snídani. Hráč obdrží Faked Beam Badge. ==== Kombat utkání ==== Poslední součástí je kombat utkání, kde se losují vždy 3 lidé. Dva kteří jsou do kombatu proti sobě (účastníci kombatu) a jeden kdo se stane ManInTheMiddle. Kombat utkání probíhají až od 6. snídaně včetně. === Účastníci === Se setkají proti sobě v rámci automatizovaného vyhodnocovacího frameworku. Využívá stejný herní engine z minulé sezóny, akorát možnosti a), b), c) nebo d) jsou losovány [[kfc:2:jappagenerator|generátorem]]. Průběh generování kombat charakteru je tentokrát ovlivněn velikostí HS. Čím větší [HS] => tím větší //Health Points//, //Attack Points// a //Defense Points//. === Man in the middle === Osoba poctěná touto funkcí sází na člověka, která vyhraje. * pokud uhodne => dostane kladnou hodnotu badge. * pokud se netrefí => dostane badge se záporným skore. === Poslední snídaně === Na poslední snídani se losují 4x participanti (A, B, C, D) do kombatu a 1x //ManInTheMiddle//. Kombat proběhne celkem čtyřikrát. Nejprve //A// s //B//, pak //C// s //D//. Vítězi obou kombatu jdou do finále, a součástí je samozřejmě i kombat o třetí místo. //ManInTheMiddle// rozhoduje pouze ve finálovém kombatu. ==== Kvízování ==== Kvízování probíhá od 3. snídaně včetně a funguje tak, že do vašeho mailu přijde test -- sada multiple-choice otázek. Ten je třeba vyplnit do následující snídaně, pokud chcete vaše [DS] povýšit. Účast na testu není povinná, ale za zúčastnění získáváte plusový //Examined Badge//. Pokud testem dále projdete resp. neprojdete, máte //Examined Passed Badge// resp. //Examined Failed Badge//. Hádáte správně, buď to bude velmi příjemné a nebo to bude bolet jako čert. ==== Vraždění ==== Při osmé snídani probíhá tzv. umlácení pálkou //Lucille//. Kdy hráč vlastnící pálku (pálkař) si vybírá koho umlátí k smrti. Člověka kterého zvolí, musí approvnout [[kfc:2:jappagenerator|[JG]]] v poměru 60%/40% pro NE/ANO. Pokud generátor vylosuje NE, může opakovat volbu dané osoby ještě jednou (tedy maximálně dvakrát). Pak musí pálkař zvolit další osobu a nesmí se seznam opakovat. Pokud zvolí ANO pro danou osobu, vybraná osoba získá badge typu //Death//, jehož skore je -800. Osoba, která umře, **musí mít** //Killing Badge// z osmé snídaně.