Obsah

Pravidla 2. sezóny

Úvod

Vítejte při čtení tohoto robustního článku. Než začnete dychtivě číst následující text, dobře vnímejte jednotlivé výrazy, jazykové přesmyčky a hloupá až absurdní slovní spojení. Mohou mít smysl, ale i nemusí. Hra v zásadě prověří dvě věci

Nezoufejte pokud nemáte ani jedno, pořád můžete hrát a něčeho dosáhnout. Nyní čtěte….

Novinky

Od minulého roku je tady pár novinek, které Vám ze začátku dost pravděpodobně zamotají hlavu. Jsou to:

  1. prvenství v odznacích
  2. lepší možnosti fakeování a materializace badgů
  3. trefa do hot favoritu

Všechny tyto vylepšení jsou důsledkem technologie BF.

Označení a zkratky

Zkratky budou uváděny v hranatých závorkách, pokud nepůjde o výslovnostní poznámku. Základní list:

Zkratky

Pojmy

Milníky

Cíl hry

Cílem hry každého hráče je získání co nejvyššího bodového skóre [HS]. To lze navyšovat či degradovat sbíráním pozitivní či negativních oceněnní (tzv. badgů) během KFS eventů.

Start hry

Na začátku každý dostane 0 bodů do svého DS. Hráči z minulé sezóny, kteří se umístili na 6. a lepším místě včetně, jsou poostihnuti ze startu „-100“ body. Naopak úplně noví hráči získávají Newbie Badge, který jim „100“ bodů přidá.

Vývoj hry

Během hry Vám budou chodit informační maily s vaším skóre a s vašimi odznaky. První email s vaším skóre přijde po třetí snídani.

Konec hry

Konec hry příchází po poslední desáté soutěži konané 15.12. Poté následuje slavnostní ceremonie, která se koná ve středu 20.12. Ceromonie je řádně oslavena a věcné ceny jsou předány.

Odměny a výhry

Letos máme omezený rozpočet, ale pro první tři pozice jsou zajištěné 3D modely o velikostech 12 cm, 8 cm a 4 cm podle pořadí + malá věcná drobnost z Číny, pokud dorazí.

Pro 4., 5. a 6. jsou zajištěna temporální členství v Jappa týmu, po dobu 3 měsíce, 2 měsíce a 1 měsíc podle pořadí. Být Norbertem se vyplatí.

Pro poslední místo je připraven speciální věcný dárek.

Každý účastník samozřejmě získá certifikák KFC II.

KFS - Killing Frajdej Snídaně

[KFS] se nemyslí jenom samostatná snídaně, ale je to event samotný, který začíná setkáním v sektoru D3.1 den ráno v 07:30, následuje společný přesun do zakoutí jedová chýše, konzumace snídaně a opětovný přesun zpět. Ten den se pak koná posvátný rituál Harra'urru [HU] tzn. speciální skype meeting, kde se provede krátké losování různých zákeřností a podivuhodností.

Snídaní je celkem 10 a stejně jako minulý rok se dělí následovně. Šest snídaní je typu „Killing Frajdej“, tři jsou „Hell'ou Wednesday“ a jedna speciální tzv. „Melting Monday“. Friday snídaně přobíhají v pátek, wednesday ve středu a monday v pondělí. Každý typ snídaně umožňuje nasbírat jiné druhy badgů tzn. badge, které získáte v pátek, nezískáte ve středu a naopak. Existuje zde však jedna výjimka. A to pro badge typu transferables [TT]. Transferables badge jsou součástí každé snídaně.

Rozpis snídaní naleznete zde.

Způsoby získávání badgů

  1. za papání určitého typu jídla na snídaní tzv. sbírání collectibles badge (viz níže)
  2. za plnění speciální úkolů během KF snídaně tzn. sbírání badgů pro danou snídani (viz níže)
  3. za to být či nebýt vylosován Jappa Generátorem(TM) [JG]
  4. za účast při kombatu (více zde)
  5. za projevení znalostí jappatrické kultury při kvízování

Badge

Badge je základní virtuální jednotka posunu ve hře. Pozor, není to tak, že by každý badge byl odhodnocen kladnou nebo zápornou hodnotou a získáním badge by hráči byla tato hodnota přičtena. Ne ne a třikrát ne! Používá se zde technologie BF a způsoby evaluace BFE. Více informací zde.

Typy badgů

Obecně jsou 4 druhy badgů

Kompletní seznam badgů je zde.

Zajímavosti

Veškerá logika vyhodnocávání je tentorkát přímo na serveru. Minulý rok server sloužil pouze pro ukládání dat a počítání statistik. Letos server operuje s tzv. snídanovými transakcemi, které umožňuji hlubší logiku zpracování přidělování skore - například možnosti prvenství, fakeování a trefování do hot favoritu.