Uživatelské nástroje

Nástroje pro tento web


jappaman

Rozdíly

Zde můžete vidět rozdíly mezi vybranou verzí a aktuální verzí dané stránky.

Odkaz na výstup diff

Obě strany předchozí revizePředchozí verze
jappaman [2018/01/31 11:56] Norbert Řymbabajappaman [2018/02/14 10:08] (aktuální) Norbert Řymbaba
Řádek 1: Řádek 1:
 ====== Jappaman ====== ====== Jappaman ======
-{{ :wiki:jappaman.png?300|}} 
 Jappaman je legenda. Jappaman je symbol. Jappaman je skvost. Jappaman je pocta. Ale především, Jappaman je unikátní online multiplayer Pacman, kterého si můžete zahrát i ve vašem prohlížeči! Jappaman je legenda. Jappaman je symbol. Jappaman je skvost. Jappaman je pocta. Ale především, Jappaman je unikátní online multiplayer Pacman, kterého si můžete zahrát i ve vašem prohlížeči!
  
Řádek 6: Řádek 5:
  
 ===== Pravidla hry ===== ===== Pravidla hry =====
 +{{ :wiki:jappaman2a.png?300|}}
 Jezte a nebuďte snězeni. Ovládáte hráče, jehož cílem je sbírat body a nasbírat jich co nejvíce. Jezte a nebuďte snězeni. Ovládáte hráče, jehož cílem je sbírat body a nasbírat jich co nejvíce.
  
   * Jezte sušenky a za každou dostanete jeden bod.   * Jezte sušenky a za každou dostanete jeden bod.
-  * Chcete víc bodů? Jezte bubáky, ti jsou za 10 bodů. Nejdřív ale musíte sníst červenou pilulku, po které bubáci zrudnou. Jedině tak je můžete sníst. +  * Chcete víc bodů? Jezte bubáky (vlky), ti jsou za 10 bodů. Nejdřív ale musíte sníst červený krystal, po kterém se vlci změní v roztomilé ovečky. Jedině tak je můžete sníst. 
-  * Chcete ještě více bodů? Jezte hovínka. Za každé hovínko získáte rovných 100 bodů! A to se vyplatí! Ale pozor, něco za něco. Hovínko vás zpomalí, a stáváte se tak snadnou kořistí pro bubáky.  +  * Chcete ještě více bodů? Jezte hovínka. Za každé hovínko (hnědý krystal) získáte rovných 100 bodů! A to se vyplatí! Ale pozor, něco za něco. Hovínko vás zpomalí, a stáváte se tak snadnou kořistí pro vlky.  
-  * Stále nestačí a chcete ještě víc bodů? Jezte jiné hráče! Snězte zelenou pilulku, dá vám dočasnou superschopnost sníst soupeře a tím mu krást až 500 bodů! +  * Stále nestačí a chcete ještě víc bodů? Jezte jiné hráče! Snězte zelený krystal, dá vám dočasně vyšší rychlost a superschopnost sníst soupeře a tím mu ukrást až 500 bodů! 
-  * Máte málo životů? Jezte modré pilulkyModrá pilulka vám život sice nepřidá, ale udělá z vás na 30 sekund ducha. A pokud se vám, coby duchovi, podaří sníst jiného hráče, vysajete z něj jeden život. +  * Máte málo životů? Jezte modré krystalyModrý krystal vám život sice nepřidá, ale udělá z vás na 30 sekund vlka. A pokud se vám, coby vlkovi, podaří sníst jiného hráče, vysajete z něj jeden život. {{ :wiki:jappaman2b.png?300|}} 
-  * Máte málo duchů? Snězte růžovou pilulku a ibyde vám jich hned 20! +  * Stále máte málo životů? Snězte růžový krystal. Ten vám idá jeden život. Ale pozor, vyběhne na vás 20 nových vlků velkou chutí vám tento život zase sníst 
 +  * Nudí vás vlci? Jděte do pekla! Dostanete se tam tak, že projdete červeným portálem. Vše, co v pekle sníte, je za dvojnásobek bodů. Z pekla zpět se dostanete zeleným portálem. Každý průchod portálem je odměněn 500 body.
  
-Na hracím poli jsou vždy celkem 4 červené pilulky a 4 hovínka. Pokud nějakou pilulku nebo hovínko sníte, bubáci vám je zpátky vykakají. Zelená pilulka může být jen jedna a objevuje se zřídka. Stejně tak modrá a růžová. Růžová pilulka je vzácna, objevuje se zřídka a jen tehdy, pokud všechny nadbytečné duchy sníte.+Na hracím poli je vždy určitý počet krystalů. Pokud nějaký krystal sníte, bubáci vám ho zpátky vykakají. Na některé krystaly si ale musíte nějakou dobu počkat.
  
 ===== Technické pozadí ===== ===== Technické pozadí =====
Řádek 21: Řádek 22:
  
 Klient se serverem komunikuje v reálném čase přes WebSocket. Celá hra běží na serveru, klientovi se posílají pouze informace o poloze hráčů a bubáků a jejich statistiky (jména, body, životy, ...). Pro omezení trafficu se neposílá každý update polohy, ale pouze jejich změny. Zbylé polohy se doanimují přímo na klientovi. Zde se grafika vykresluje na canvas. Klient se serverem komunikuje v reálném čase přes WebSocket. Celá hra běží na serveru, klientovi se posílají pouze informace o poloze hráčů a bubáků a jejich statistiky (jména, body, životy, ...). Pro omezení trafficu se neposílá každý update polohy, ale pouze jejich změny. Zbylé polohy se doanimují přímo na klientovi. Zde se grafika vykresluje na canvas.
 +
 +===== Trocha historie =====
 +V prvních verzích Jappaman vypadal víc jako klasický Pacman. Jednoduchá grafika. Obsahoval pouze červený a hnědý krystal a nebyla v něm možnost projít portálem do pekla.
 +{{ :wiki:jappaman.png?300|}}
 +
jappaman.txt · Poslední úprava: 2018/02/14 10:08 autor: Norbert Řymbaba