jappaman
Rozdíly
Zde můžete vidět rozdíly mezi vybranou verzí a aktuální verzí dané stránky.
Obě strany předchozí revizePředchozí verze | |||
jappaman [2018/01/31 11:56] – Norbert Řymbaba | jappaman [2018/02/14 10:08] (aktuální) – Norbert Řymbaba | ||
---|---|---|---|
Řádek 1: | Řádek 1: | ||
====== Jappaman ====== | ====== Jappaman ====== | ||
- | {{ : | ||
Jappaman je legenda. Jappaman je symbol. Jappaman je skvost. Jappaman je pocta. Ale především, | Jappaman je legenda. Jappaman je symbol. Jappaman je skvost. Jappaman je pocta. Ale především, | ||
Řádek 6: | Řádek 5: | ||
===== Pravidla hry ===== | ===== Pravidla hry ===== | ||
+ | {{ : | ||
Jezte a nebuďte snězeni. Ovládáte hráče, jehož cílem je sbírat body a nasbírat jich co nejvíce. | Jezte a nebuďte snězeni. Ovládáte hráče, jehož cílem je sbírat body a nasbírat jich co nejvíce. | ||
* Jezte sušenky a za každou dostanete jeden bod. | * Jezte sušenky a za každou dostanete jeden bod. | ||
- | * Chcete víc bodů? Jezte bubáky, ti jsou za 10 bodů. Nejdřív ale musíte sníst červenou pilulku, po které bubáci zrudnou. Jedině tak je můžete sníst. | + | * Chcete víc bodů? Jezte bubáky |
- | * Chcete ještě více bodů? Jezte hovínka. Za každé hovínko získáte rovných 100 bodů! A to se vyplatí! Ale pozor, něco za něco. Hovínko vás zpomalí, a stáváte se tak snadnou kořistí pro bubáky. | + | * Chcete ještě více bodů? Jezte hovínka. Za každé hovínko |
- | * Stále nestačí a chcete ještě víc bodů? Jezte jiné hráče! Snězte | + | * Stále nestačí a chcete ještě víc bodů? Jezte jiné hráče! Snězte |
- | * Máte málo životů? Jezte modré | + | * Máte málo životů? Jezte modré |
- | * Máte málo duchů? Snězte růžovou pilulku a přibyde vám jich hned 20! | + | * Stále máte málo životů? Snězte růžový krystal. Ten vám přidá jeden život. Ale pozor, vyběhne na vás 20 nových vlků velkou chutí vám tento život zase sníst! |
+ | * Nudí vás vlci? Jděte do pekla! Dostanete se tam tak, že projdete červeným portálem. Vše, co v pekle sníte, je za dvojnásobek bodů. Z pekla zpět se dostanete zeleným portálem. Každý průchod portálem je odměněn 500 body. | ||
- | Na hracím poli jsou vždy celkem 4 červené pilulky a 4 hovínka. Pokud nějakou pilulku nebo hovínko | + | Na hracím poli je vždy určitý počet krystalů. Pokud nějaký krystal |
===== Technické pozadí ===== | ===== Technické pozadí ===== | ||
Řádek 21: | Řádek 22: | ||
Klient se serverem komunikuje v reálném čase přes WebSocket. Celá hra běží na serveru, klientovi se posílají pouze informace o poloze hráčů a bubáků a jejich statistiky (jména, body, životy, ...). Pro omezení trafficu se neposílá každý update polohy, ale pouze jejich změny. Zbylé polohy se doanimují přímo na klientovi. Zde se grafika vykresluje na canvas. | Klient se serverem komunikuje v reálném čase přes WebSocket. Celá hra běží na serveru, klientovi se posílají pouze informace o poloze hráčů a bubáků a jejich statistiky (jména, body, životy, ...). Pro omezení trafficu se neposílá každý update polohy, ale pouze jejich změny. Zbylé polohy se doanimují přímo na klientovi. Zde se grafika vykresluje na canvas. | ||
+ | |||
+ | ===== Trocha historie ===== | ||
+ | V prvních verzích Jappaman vypadal víc jako klasický Pacman. Jednoduchá grafika. Obsahoval pouze červený a hnědý krystal a nebyla v něm možnost projít portálem do pekla. | ||
+ | {{ : | ||
+ |
jappaman.txt · Poslední úprava: 2018/02/14 10:08 autor: Norbert Řymbaba