Uživatelské nástroje

Nástroje pro tento web


jappaman

Rozdíly

Zde můžete vidět rozdíly mezi vybranou verzí a aktuální verzí dané stránky.

Odkaz na výstup diff

Obě strany předchozí revizePředchozí verze
Poslední revizeObě strany příští revize
jappaman [2018/01/23 13:02] Norbert Řymbabajappaman [2018/01/31 11:56] Norbert Řymbaba
Řádek 12: Řádek 12:
   * Chcete ještě více bodů? Jezte hovínka. Za každé hovínko získáte rovných 100 bodů! A to se vyplatí! Ale pozor, něco za něco. Hovínko vás zpomalí, a stáváte se tak snadnou kořistí pro bubáky.    * Chcete ještě více bodů? Jezte hovínka. Za každé hovínko získáte rovných 100 bodů! A to se vyplatí! Ale pozor, něco za něco. Hovínko vás zpomalí, a stáváte se tak snadnou kořistí pro bubáky. 
   * Stále nestačí a chcete ještě víc bodů? Jezte jiné hráče! Snězte zelenou pilulku, dá vám dočasnou superschopnost sníst soupeře a tím mu krást až 500 bodů!   * Stále nestačí a chcete ještě víc bodů? Jezte jiné hráče! Snězte zelenou pilulku, dá vám dočasnou superschopnost sníst soupeře a tím mu krást až 500 bodů!
 +  * Máte málo životů? Jezte modré pilulky! Modrá pilulka vám život sice nepřidá, ale udělá z vás na 30 sekund ducha. A pokud se vám, coby duchovi, podaří sníst jiného hráče, vysajete z něj jeden život.
 +  * Máte málo duchů? Snězte růžovou pilulku a přibyde vám jich hned 20! 
  
-Na hracím poli je vždy celkem 6 pilulek hovínka. Pokud nějakou pilulku nebo hovínko sníte, bubáci vám je zpátky vykakají. Zelená pilulka může být jen jedna a objevuje se zřídka.+Na hracím poli jsou vždy celkem 4 červené pilulky hovínka. Pokud nějakou pilulku nebo hovínko sníte, bubáci vám je zpátky vykakají. Zelená pilulka může být jen jedna a objevuje se zřídka. Stejně tak modrá a růžová. Růžová pilulka je vzácna, objevuje se zřídka a jen tehdy, pokud všechny nadbytečné duchy sníte.
  
 ===== Technické pozadí ===== ===== Technické pozadí =====
-Jappaman je napsaný kompletně v Javascriptu. Serverová část běží na node.js, klientská pak ve webovém prohlížeči.+Jappaman je napsaný kompletně v JavaScriptu. Serverová část běží na node.js, klientská pak ve webovém prohlížeči.
  
 Klient se serverem komunikuje v reálném čase přes WebSocket. Celá hra běží na serveru, klientovi se posílají pouze informace o poloze hráčů a bubáků a jejich statistiky (jména, body, životy, ...). Pro omezení trafficu se neposílá každý update polohy, ale pouze jejich změny. Zbylé polohy se doanimují přímo na klientovi. Zde se grafika vykresluje na canvas. Klient se serverem komunikuje v reálném čase přes WebSocket. Celá hra běží na serveru, klientovi se posílají pouze informace o poloze hráčů a bubáků a jejich statistiky (jména, body, životy, ...). Pro omezení trafficu se neposílá každý update polohy, ale pouze jejich změny. Zbylé polohy se doanimují přímo na klientovi. Zde se grafika vykresluje na canvas.
jappaman.txt · Poslední úprava: 2018/02/14 10:08 autor: Norbert Řymbaba