Toto je starší verze dokumentu!
Fakeování
Pro laiky a lidé používající common sense, je fakeování [čti fejkování] procesem, kdy se hodnota [B] sníží na jednotku. Pro pochopení si představte následující situaci. Jste po snídani, získali jste 4 nové badge, jejiž celkové skore by bylo 89, ale na tyto badge bylo uvaleno tzv. fakeování tzn. že celkové skore je 4 (=1+1+1+1).
Místa setkání
S fakaováním se setkáte ve dvou případech
- na deváté snídani, kdy budou všechny získatelné badge automaticky zfakeované
- pokud budete kdykoliv během klání zasaženi fakeovacím paprskem
Fakeovací paprsek
Je situace, kdy během rituálu HU je vylosován jeden hráč v rubrice „Kdo bude zasažen fakeovacím paprskem?“. Badge toho hráče získané během snídaně jsou automaticky zfakeované. Losování probíhá na 2., 4. a 6. snídani.
Způsoby bránění
Proti fakeování se dá bránit tzv. materializací. Pahýl o materializaci naleznete zde.
V následujícím odstavci bude diskutována přesná definice fakování…
Definice fakeovacího pravidla
- Každý badge [B] může nabývat simultálně více badge's flag [BF] [čti bedž fleků], jedním z nich je právě 'Faked' (s hodnotu nula 0x0001).
- Každý badge má svoji default hodnotu. Pokud [B] má [BF], tak hodnota tohoto [B] odpovídá hodnotě [BF]. Pokud má [B] zavešeno 2 a více [BF], tak se vyhodnocení skore toho [B] určuje pravidlem vyhodnocování BF - a to pravidlem, badge-flag enum s nižší hodnotu má vždy vyšší prioritu. Protože Faked badge flag má hodnotu nejnižší, přebijí automaticky ostatní badge flagy. Důsledkem je, že pokud k jakémukoliv badge přidáte badge-flag, bude skore badge rovna badg-flagu. Hodnota badge-flagů typu „Faked“ je vždy rovna „=1“.
Zfakeování
~ proces kdy [B] získá [BF] s hodnotou „Faked“ a [B] se tak stává [FB].