Než začnete číst tento pahýl, tak berte na vědomí, že technologii používá server ve své logice vyhodnocování. Není třeba znát přesný mechanismus. Tento pahýl je pouze informativní a slouží pro bližší pochopení problematiky. Jinými slovy obejdete se i bez znalosti, otázka jestli to přežijete a nebude vám to chybět v kritický moment.
Díky technologii [BF] neboli způsobu vyhodnocování evaluating badgů [BFE], můžete ve hře snadno doublovat vaše [HS] skore během hry a to obecně takto.
Zjednodušenně řečeno pro hlupáky – pro každý typ badge existuje něco jako 7 podtypů, každý podtyp má svoje vlastní skore. Každý podtyp má na sobě zavěšeny badge flagy, které ho definují. Většinou má každý podtyp jeden badge flag a jednoznačně tak definuje jeho hodnotu. Poslední věta neplatí pro kombatové badge [CB] a transferables [TT], tam může podtyp nabývat více [BF].
Způsob přidělování badgů do skore [HS] je asi nejtěžším úskalím.
Pokud hráč splní podmínku získání badge, dostává do své denní kolekce [DS] tzv. evaluating badge [EB] (hodnotící badge) s defaultním skóre [B]. Během rituálu Harra'urru [HU] (popř. z učinků snídaně samotné, např. deváté), může dojít k navěšení [BF] na získané [EB]. Skore [EB] se vyhodnotí tak, že pokud [EB] obsahuje
Ohodnocené [EB] z [DS] se pak přičtou k [HS].
Seznam badge flagů [BF] a jejich nominální hodnoty:
Kompletní list badgů naleznete zde.
Proto třeba [BF] hodnoty faked přebíjí všechny ostatní [BF]. Všimněte si také, že jsou tady další 4 [BF], které se uplatní při kombat utkání.